Het Mobiele Netwerk een enorm succes!
MRP Marketing Services levert haar eerste innovatieve product af aan de markt...
Meeste Nederlanders kijken ‘rechtstreeks’ tv
Het afspelen van opgenomen televisieprogramma's speelt nog steeds een bescheiden in de rol in de wijze waarop Nederlanders televisie kijken. Ze kijken liever ‘live’...
Nederlandse man is digitaal
Vrijwel alle Nederlandse mannen zijn anno 2005 digitaal. Dat blijkt uit onderzoek van Sanoma Men’s Magazines (SMM) Kenniscentrum in samenwerking met Trendbox...
Online marketing groeit jaarlijks met 10 procent
Adverteerders geven volgend jaar wereldwijd tien procent meer uit aan online display advertenties en zoekmachinemarketing...
Consument zit niet te wachten op nieuwe snufjes
De consument is weinig gevoelig voor narrowcasting bij McDonald’s of tv-kijken op het mobieltje...
Narrow Casting via de autoradio!
Zeg u daar! U bent toch tussen de 20 en 35? Luister eens naar dit...
- Nieuwsindex